Понеделник, 25-09- 2017 г. - 12:33:54
dsc01814.jpg

За контакт

тел.: (+359) 2 951 56 81
тел.: (+359) 2 951 64 94
моб.: 0888 558 625 (МТел)
моб.: 0888 099 648 (МТел)
моб.: 0893 458 502 (Теленор)
моб.: 0877 013 302  (Виваком)
e-mail: office@asotrend.bg
skype: asotrend.bg

Офис

гр.София п.к. 1330
ж.к."Разсадника"
ул."Алеко Туранджа" 49
вх.А ет.1 офис А-13

GPS координати:
Географска ширина N 42.69778
Географска дължина E 023.28854

Работно време:
понеделник-петък
9.00 - 18.00 часа

Безплатен абонамент за актуални новини от сайта.










Цени за ЕТ и юридически лица

Месечно възнаграждение

Брой документи на месец

Фирми, занимаващи се само с услуги Фирми занимаващи се с търговия или с търговия и услуги Фирми, занимаващи се с производство
Фирми, нерегистрирани по ЗДДС
до 20 док. месечно 100 лв. 120 лв. 150 лв.
от 21 до 40 док. месечно 120 лв. 140 лв. 180 лв.
от 41 до 80 док. месечно 150 лв. 180 лв. 210 лв.
от 81 до 120 док. месечно 170 лв. 200 лв. 240 лв.
над 121 док. месечно по договаряне по договаряне по договаряне
Фирми, регистрирани по ЗДДС
до 20 док. месечно 180 лв. 200 лв. 250 лв.
от 21 до 40 док. месечно 200 лв. 220 лв. 280 лв.
от 41 до 80 док. месечно 250 лв. 275 лв. 325 лв.
от 81 до 120 док. месечно 300 лв. 350 лв. 420 лв.
над 121 док.месечно по договаряне по договаряне по договаряне
Тези цени включват ТРЗ и ЛС обслужване на фирми с до 5 души персонал.  За над 5 осигурени лица се добавя такса според Тарифата за ЛС и ТРЗ услуги - вижте тук.
Ако фирмата се регистрира като ИНТРАСТАТ-оператор, към месечното възнаграждение се добавя такса по таблицата за интрастат-услуги - вижте тук.

 Регистрацията по ЗДДС е безплатна.

В таксата са включени всички услуги от пакета Абонаментно счетоводно обслужване”.

Допълнителни такси: Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация, съставяне на Годишен финансов отчет – едномесечно възнаграждение.

 

Ако искате да получите своята индивидуална оферта за счетоводно обслужване, като се отчетат всички особености на Вашия бизнес и специфични изисквания, моля изпратете запитване от формата за обратна връзка на нашия сайт или уговорете среща – на място в нашия офис.

  

 Забележка:

1. „Документ” е една счетоводна операция (проста или сложна) документираща стопански последици, това може да е фактура, банково извлечение, приходен или разходен касов ордер или друг документ.

2. "Персонал" е лице, което се осигурява по реда на Кодекса за социално осигуряване;

3. „АСО ТРЕНД” ООД си запазва правото да сключва договори на различни от горепосочените цени;

4. Всички цени са в български левове без включен данък върху добавената стойност (ДДС). При необходимост, можете да сключите договор за счетоводно обслужване с дъщерни на „АСО ТРЕНД” ООД счетоводни предприятия, които не са регистрирани по ЗДДС.